söndag 18 januari 2009

God kväll.
Jag är instabil, men jag klarar mig. Jag är verkligen.. helt off. Det sker en del nödvändiga förändringar nu, och det är skönt. Jag ska sluta bry mig om småsaker, det är fånigt. Och en fåne vill jag inte vara.
Till middag blir det iallafall bakpotatis med röror. Mm, jag tycker mycket om röror. Efter maten blir det väl lite "Sex and the City"-tittande, kan jag tänka mig. Mys.
Det har varit en härlig och knäpp helg. Min storasyster är en rar flicka, hon tycker om mig och det är givetvis väldigt ömsesidigt. Dessutom är min systerdotter Vilma en baddare på att trösta.
Fredagen var fest och kalas och det kan jag tacka Hanna och Anna för. Härliga tjejer, det där. Jag har kul nu, även om mina tårar ständigt bränner bakom ögonlocken. Jag försöker inte just nu, men en paus är kanske exakt vad jag behöver.
Och Cajsa; sluta gnäll.

Inga kommentarer: