måndag 13 april 2009

Jag är trött efter en lång helg och har ätit så mycket fisk att det känns som om jag har ett helt stim med sillar och laxar som simmar omkring inuti min mage. Efter timmar av funderingar innehållande drinkar, kärlek, dåtiden, nutiden och framtiden, har jag kommit fram till en del visa tankeresultat. Att strunta i vilket, våga låta andra ta kontrollen och bli en aning med oberoende. Låter om en utmärkt plan, det här. Att våga är nog en väldigt viktigt egenskap. Det kanske spelar mindre roll vad, men att våga ger en sådan otrolig adrenalinkick. När man väl vågar, då känns allt lättare och mer genomförbart. Hur som helst, ikväll ska jag kolla "Sex and the city" med Hanna och ta det fruktansvärt lugnt. Jag längtar efter Robert.

-Jag vill bli barnläkare. Fast jag är bara tio, jag kanske blir något helt annat.

Inga kommentarer:

Yesterday