torsdag 16 april 2009

Jag är trött och jätteseg, orsaken är mig obekant. Har supersvårt att koncentrera mig, jag har nog sovit för lite. Rättelse, jag har sovit för lite. Jag känner mig nervös och pirrig och besviken och inspirerad, allt på samma gång. Allting händer så snabbt, alla möjligheter och allt som jag vet att jag måste fundera på nu, men göra sen. Det är så frustrerande! Antagligen känner alla i min ålder så här just nu, men en del av dem har nog redan bestämt sig; Rörmokare. Fotograf. Kock.
Yrke.
Det tar kål på mig! Jag har ingen aning, och jag har så många drömmar. Jag vet vad det lutar åt, och om jag fixar det skulle jag bli så oerhört lycklig! En barndomsdröm skulle verkligen gå i uppfyllelse. Men än har jag lång tid kvar. Tid att fundera och spekulera och fantisera och planera och..

Inga kommentarer:

Yesterday