måndag 6 februari 2012

say that you love me

helgen har varit full av dimma, gamla vänner, nya kärlekar och fina stunder.
i fredags var jag hos Åsa och Adam och chillade med en massa mysigt folk. sen drog jag hem till Vera och drack vin med en massa oldies but goldies innan jag stack hem och slocknade likt ett barn som hängt på Legoland all day long.
igår la min mobil av. det var jättejobbigt. jag letade upp alla försäkringspapper och satte mig på bussen in till stan. det var skitkallt ute. jag kom fram till Telenor, snubben trixade lite(sådär som de alltid gör när man tänker att något är allvarligt fel och så löser de det på två röda) och så vips var problemet historia. jag drog hem, mötte upp Christian och sen softade vi hardcore hela dagen och halva kvällen.
idag har jag varit löjligt lat. jag har legat i min säng, ätit, surfat, kollat tv. det resulterade i halsbränna och en stel kropp. imorgon ska jag promenera och äta bakpotatis. kärlek!

-vad var det för språk?
-japanska blandat med skogsfinska

Inga kommentarer: