måndag 6 februari 2012

sunshine

jag fryser. det är fett kallt ute och trots att jag har min stora hoodie+stickat väst, leggings, dubbla strumpor och jeans så fryser jag inomhus också. tramsigt va? mm, det tycker jag också.

idag har jag hört det snackas om Erykah Badu, konstig hiphop-smörja som jag inte kunde ta in idag, käkat helt OK mat och försökt skriva en dålig dag-text. det är så många saker som distraherar mig från att skriva i skolan, så jag kom inte så långt. imorgon ska jag och Tessan kolla in MMA-klassen som ligger i samma hus som skolan, och sen ska vi förhoppningsvis börja slåss som fan. så JÄVLA kul!

om lite mer än en vecka fyller jag år. det hade jag sett fram emot, om det var något att se fram emot. det är kul att fylla år, men i år ska jag käka middag med morsan och storasyrran. det.. blir säkert gott och stifft som fan. FML

-the kids get treats and old folks get classic cars

Inga kommentarer: