tisdag 20 mars 2012

half the man

idag har jag konfronterat en vän. det kändes fantastiskt bra. det slutade på bästa tänkbara sätt. eller nä, för jag hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle gå så bra som det gick. och nu är jag glad i stället för nervös, och det ger mig hopp om framtiden och resten av livet.

för övrigt har jag hängt med Elvirorna+Pajlis idag. det var jättemysigt. vi softade mest på balkongen, kollade in dåliga bilister och garvade en massa. sen drog jag hem och hade världens mys med Christian. vi kollade Pocahontas II, drack te, handlade mat och pratade om viktiga saker. bara massa mys.

i helgen var jag på den hittills bästa födelsedagsfesten år 2012(inte att blandas ihop med det hittills bästa födelsedagskalaset, för det var Ottos) - Mackans! mannen själv var transa dagen till ära, och vi dansade, snackade, skrattade, grät och flippade så det stod härliga till!
igår käkade jag tacos och kollade Morden i Midsummer hemma hos morsan. fick flipp och grät som en dåre också. men ändå, sjukt bra helg. riktigt bra.

nu ska jag käka flingor med mjölk och kolla True blood innan jag däckar. är trött som fan, och nöjd med min dag. längtar efter lugnet efter stormen. det kommer så småningom. ibland tar det bara sån jävla tid.

-
we each owe a death - there are no exceptions - but, oh God, sometimes the Green Mile seems so long.

Inga kommentarer: