tisdag 13 mars 2012

there is a long way to go, but I'm having trouble

igår var jag på det bästa födelsedagskalaset hittills år 2012. Otto fyllde 23 och Åsa hade bakat en riktigt konstig tårta som trots det smakade bra som fan. vi drack öl och sånt, kollade I'm still here, lyssnade på och diskuterade svensk hiphop, myste, kokade korv och köpte Sibylla-käk innan vi drog på varsitt håll(eller däckade i soffan, som jag gjorde). sjukt bra kväll.

igår hade jag tusentals planer, idag gjorde jag precis som vanligt. och det är så. för idag skulle jag göra en massa saker, och har inte gjort en enda av dem. men om 20min är Joni här, och då ska vi diskutera som aldrig förr. den människan kan det där med att filosofera. det älskar jag hos honom.

-life's a journey that goes round and round and the end is closest to the beginning.

Inga kommentarer: