tisdag 30 september 2008

Jag känner mig dryg och trött. Jag saknar mina kompisar som inte anländer förrän om någon timme. Men jag klarar mig. Jag undrar och undrar och undrar.. Borde jag skriva? Läsa? Komponera? Dikta? Jag vet inte hur jag ska göra! Jag måste komma bort härifrån, så vitt vet jag. Jag vet vilka personer jag vill träffa, vart jag vill åka, nästan allt. Jag måste göra allt för att få reda på hur jag är. Jag undrar vem som egentligen känner mig bäst, jag eller någon annan? Hur som haver, jag vill inte bli för personlig eller gnällig, för jag lider inte så mycket som man kan tro.
På torsdag ska jag och Ange shoppa kläder, för det kan vi behöva. Iallafall jag. Vi får se hur det artar sig.
Just nu drömmer jag de konstigaste av drömmar. Jag undrar vad de kan innebära. Antagligen är de bara reflektioner av mitt för tillfället förvirrade och faktiskt ganska flummiga inre. Men kom ut då, så jag får se på dig!

Inga kommentarer: