lördag 4 oktober 2008

Jag känner mig ganska seg efter gårdagens festligheter, men huvudet är på skaft och jag känner mig rätt livad trots diverse missöden. Tack till kompisar, speciellt mina tanter, Love och såklart, Paddan. Hur gemytligt som helst.
-
Jag saknar min pojkvän så jag går nästan under.. Som tröst försöker jag slänga ut lite känslor i ord, men det hjälper inte så värst mycket. Jag saknar allt med honom; hans mjuka röst, hans omtänksamma sätt, hans bångstyriga hår, hans mjuka hud, hans fina ord.. Jag vill ha min man! Nu!
-
Den flickan hon är inte alls som andra,
försöker nog va' originell.
Kanske något är på tok,
hon går jämt gömd i en bok.
Ja, hon är en riktig gåta den där Belle.

Jag älskar "Skönheten och Odjuret". Jag var precis som Belle när jag var liten, gick runt i min egen värld och läste böcker hela tiden. Those were the days.
-
Don't you know
Their talkin' about a revolution
It sounds like a whisper
Don't you know
They're talkin' about a revolution
It sounds like a whisper
While they're standing in the welfare lines
Crying at the doorsteps of those armies of salvation
Wasting time in the unemployment lines
Sitting around waiting for a promotion
Don't you know
Their talkin' about a revolution
It sounds like a whisper

Inga kommentarer: