tisdag 14 oktober 2008

When people run in circles it's a very very mad world
-
Jag gjorde precis bort mig ganska stort. Fast å andra sidan.. Vad vore livet utan generande ögonblick? I'll get over it. Och igår.. Suck, jag ska inte dra upp det igen, för då får jag bara ångest. DET var pinsamt. Och jag brukar inte bry mig så mycket om att tycka saker är pinsamt, men det var verkligen pinsamt! Om man jämför det som hände precis med det som hände igår, så vann jag precis pris i vältalande. SUCK!
Jag bara ältar och gnäller, så strunta i det här. Men en sak som är ganska jobbig är min brist på balans och starka nypor. Jag tappar allting! Jag spillde hett te över hela mig i söndags och brände tårna.. Vad är det med mig? Antagligen är jag lite väl frånvarande. Jag behöver.. Gud. Och så saknar jag Robert så det svider.

Inga kommentarer: