söndag 22 januari 2012

trying to find a balance

kolla in Atmosphere. mannen är fet.

jag har känt mig som 15 hela helgen. enerverande, då jag vanligtvis känner mig som 25. och är 20. alla siffror gör det svårt för mig att veta vem jag är. eller kanske snarare hur gammal jag är.
äh. jag vet att jag är 20.. men jag tror att jag egentligen är 25.

på senaste har jag spelat en massa piano, hängt med sköningar, försökt skriva feta texter och både misslyckats stort och fått till en del softa grejer, ätit mängder av godis och målat mina naglar om och om igen. interesting huh? mmmmmhm.

idag ska jag en sväng in till stan, sen ska jag dricka te och ikväll kommer Åsa hit och hänger. helt OK söndag.

-I won't believe it till you put your hand on your heart and tell me that we're through

Inga kommentarer: