tisdag 31 januari 2012

veckan har gått rätt så fort, jag har fått fett mycket gjort, men jag känner mig rätt äcklig

jag hade en fantastiskt skön dag igår. kollade I'm still here och lite på Jack and Connie, men mitt tålamod tröt(???) så jag

OK. jag vet inte alls vad jag skulle fortsätta den meningen med, men det kan kvitta. fick precis en varm, munter känsla i magen och det är nästan så att jag vill gråta några tårar av lycka, men det ska jag inte göra. jag ska bara njuta av den här feta känslan.

well well. Robert sov här i helgen eftersom han spelade in film här i Malmö, så igår hängde han en halvtimme efter jobbet innan han drog hem till Blekinge igen. då kom Elin, och vi kollade I spit on your grave och skrek ikapp lite. sen hade jag en asmysig natt och vaknade rätt nöjd. har slappat hela dagen och ska till skolan imorgon. har musikprojekt med Mårten den här veckan. det är typ det roligaste på hela terminen, så jag tänker inte missa fler dagar den här veckan bara för att jag är lat. så det så och HÖR SEN!

det är så jävla skönt när man kommer ur sin förvirrade dimma igen, för då ser man så klart. nu känns jag pånyttfödd, renad. detoxad. polerad och blank. fräsch.

-du och jag under täcket, baby, det har gått flera veckor, baby, sen vi låg där hos dig och du frågade mig "ska vi göra nåt äckligt, baby?"

Inga kommentarer: