måndag 1 december 2008

God morgon.
Underbar helg med Robert, god mat, Kreativum, Sölvesborg och julmarknad. Förjävlig morgon med förkylning, illamående, ångest och bitterhet. Tydligen första december också. What a thrill. Henrik Dorsin spelar åtminstone bov i julkalendern. Alltid finns det väl något att glädjas åt.

Why can't we be friends?

This is killing meeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Yeah, sure, I'd love to come visit you in Hollywood.
DID YOU KNOW THAT IT'S FUCKING EXPENSIVE?!
Losin' my grip, losin' my grip..
Come back!
Leave. Me. Alone.
Never!
I want yo to be my wife! Can you promise me that?!

Stopp. Det är för mycket att ta in. Det blir för mycket att ta tag i. Jag har för mycket på hög, för mycket som ska göras. Låt mig vara och låt mig vara. Jag har satsat för mycket för att förlora allt på en enda gång.

Ekologiska digestive med vällagrad ost. Bubbelvatten. Top model. Filosofiarbete. Brevskrivande. Stora frågor. Och viktigast av allt; du kan inte ta mig.


Inga kommentarer:

Yesterday