onsdag 17 december 2008

God morgon.
Jag har funderat. Jag har läst. Jag har drömt. Jag har pratat. Jag har sagt fel saker till fel människor och fel saker till rätt människor och rätt saker till fel människor och rätt saker till rätt människor. Jag har inte funderat klart. Jag har inte läst klart. Jag har inte drömt klart. Jag har inte pratat klart. Jag har inte sagt fel saker till fel människor och fel saker till rätt människor och rätt saker till fel människor och rätt saker till rätt människor för sista gången. Det kommer väl, med tiden. Ett litet svar på alla tusen frågor och en liten mening med allt. Så jag får väl fortsätta fundera, läsa, drömma och prata tills svaret och meningen dyker upp.

Hedwig's theme är en mysig bit. Jag saknar min grabb och önskar att julen med allt vad den innebär inte tar alltför lång tid på sig att infinna sig. I jul ska jag plugga, läsa, umgås, men framförallt mysa och fundera.

Inga kommentarer:

Yesterday