lördag 27 december 2008

Goder morgon.
Efter fyra dagar med familj, släkt och vänner är jag helt slut och tänker tillbringa dagen lyssnandes på min talbok "Spiderwick - vättar i väggen" som jag fick av min underbare Robert, och kvällen kommer rätt och slätt att bestå av "Mama Mia" och "Sex and the city" (ALLA säsonger), julklappar från syster Julia. Dessutom har något mycket märkligt skett, ty jag har gått ner i vikt när alla andra verkar gå upp. Julmat gör konstiga ting med en. I övrigt fick jag en bok("Bläckhjärta"), tre kokböcker, ett jättefint halsband, två muggar, ett träd på burk, en ask mintpastiller, en kalender, ett SF-presentkort och pengar. Jag är supernöjd och har haft en jättemysig jul, även om det var lite si och så på julafton, eftersom farfar inte har firat jul utan farmor på över femtio år. Jag kan inte förstå all smärta han måste känna, samtidigt som han är så pass stark att han orkar gå vidare. Det beundrar jag. Dessutom är han världens knasboll, och jag tycker väldigt mycket om att han är det. Haha.

Nyår med babe och "Family guy". Kalla oss tråkiga eller kanske lata, men trots inbjudan till fest med trevliga människor och trots tre tidigare trista nyår, satsar vi på en mysig hemmakväll och middag med päron och vänner. Det låter perfekt det här nyåret.

Inga kommentarer:

Yesterday