tisdag 22 september 2009

Take my arm

Jag har ont i magen av nervositet. Det var sju år sedan en frisör satte saxen i mitt hår. Och nu kostar det pengar också!
Igår var jag på språkresmässa. Det var jättekul, intressant och givande. Jag vill så gärna plugga i England eller USA, och jag är säker på att det kommer bli grymt om jag kommer iväg. Så jävla grymt.
Nu har Jenna gått förbi och slagit mig i huvudet. Några gånger. Sedan kramar hon mig. Helt plötsligt. Märkligt.
För en gångs skull var jag inte alls hungrig när jag vaknade, så jag tog en enkel kaviarmacka med Kalles randiga och knallade iväg till skolan. Nu kurrar min mage högre än djungelns konung ryter, för bövelen. MAAAAAAAT....

-You must be wondering why I brought you here.
-Actually sir, after all these years I just sort of go with it.

Inga kommentarer: