tisdag 15 september 2009

Paper bag

Idag ska jag hem till pappa. DADDY IN MY HEART. Jag saknar honom jättemycket. Ofta önskar jag att jag fortfarande bodde hemma hos honom. Ibland önskar jag till och med att allt var som vanligt, men jag viftar helst bort de tankarna. Det är bättre så här, det är klart att det är.
Hur som helst, ikväll ska jag dit, och det ska bli urmysigt! Pappa, mat, tv! What more could you ask for, liksom.
Igår hade jag en trevlig eftermiddag med Oliv, Jenna och Sabrine. Ia var också med på ett litet hörn. Oliv lagade supergod veggomiddag åt oss, mmm good! Sen hade vi någon form av hela havet stormar i min säng, vilket resulterade i en bula i mitt bakhuvud. Inte kul alls. Sen såg vi "Kenny Starfighter", och systrarna stack hem. Oliv och jag promenerade och jag skrev på min pjäs och färgade våra ögonbryn. Olivs blev grå, och hon förblev bitter hela kvällen. Läste en massa Harry och somnade runt tolv. Enormt gemytlig afton.

-People expect you to have cooler friends than us.

Inga kommentarer: