tisdag 1 september 2009

People are talking, talking 'bout people

Jag har nu läst ut Fenixorden igen och ska börja på Halvblodsprinsen ikväll. Jag tycker om att sitta inne och kolla på film. Jag spelar gärna dator- eller tv-spel. Jag är inte utomhus särskilt mycket (vilket är väldigt synd) och jag lever i en futuristisk drömvärld där jag pratar med mig själv. Oftast på engelska. Jag tycker nog att jag kan titulera mig nörd utan att någon kommer med invändningar.
Idag har jag skrattat, njutit av sensommarens sista solstrålar, funderat ut perfekta meningar i huvudet (igen) och funderat en massa. Snart flyttar jag hemifrån. När sjutton blev jag så pass vuxen att det var okej att göra det?
Nä, nu ska jag ragga upp syrran och fråga om hon ska med hem till mig på lite vahettere.. vahettere.. SCARY MOVIE 2! HELL YEAH! Men sov gott då.

-Oh, to be young and to feel love's keen sting.

Inga kommentarer: