lördag 17 december 2011

äppelknyckarn

lycklig inombords efter mysig kväll med Linus. vi spelade gitarr, sjöng, rökte och snackade om det mesta som kom över oss. jag har en oro inom mig som gör mig osäker och rädd, men när jag träffar människor som får mig att känna mig levande och viktig, då vittrar oron bort en smula. jag ser fram emot att låta skiten vittra bort för gott.

Justin har bott hos mig i några dagar. en annorlunda upplevelse. jag säger inte mer än så. Späck höll oss sällskap igår, och vi kollade Adventure time halva natten. det gick upp för mig vilka nördar jag har till vänner. de är fantastiska, men de är fan nördar.

imorgon ska jag till pappa. och sen har jag en massa kul saker jag ska göra hela lovet. skriva massvis av musik, äta god mat, hänga med härliga varelser, kolla mängder av film, läsa kloka böcker, fika, träffa gamla vänner, tatuera mig, ta emot julklappar, ge julklappar, jobba(halvkul. men det blir med all säkerhet roligt att jobba på härbärget med Späck. vi ska visa film och spela musik) och syna mitt liv under lupp och se vad som behöver fixas till. det blir en storslagen resa utan dess like.

jag är trött på att va trött, sugen på att leva.

-you know I can't keep all my promises, I never do, I am just not that kind

Inga kommentarer: