måndag 5 december 2011

take a little, give a little

idag dog jag nästan när jag försökte klättra ner från Jespers axlar. han tappade balansen och vi ramlade graciöst framlänges i en rasande fart. klarade mig rätt bra, men fick lite ont i ena tutten.
mina glasögon gick sönder på bussen i morse och jag har ingen försäkring för dem. försökte laga dem med Karlssons klister, men det gick en smula åt helvete. bra anledning att skaffa linser.
för övrigt har jag varit en ganska glad figur. jag har klättrar på folk, kramats, spottat Späck i ansiktet, blivit spottade i ansiktet av Späck, varit enda bruden i skolan, såna grejer. och så har jag lyssnat på Edward Sharpe and the Magnetic Zeros cuz I love them so much.

jag vill ha mat, tror jag. AHH

-hur är det?
-jo, det är bra! förutom att det här är typ den värsta kvällen i mitt liv..
-ja, samma här..

Inga kommentarer: