måndag 26 december 2011

snus, porr och brännvin

jag känner att jag egentligen mår dåligt. rätt mycket dåligt. sen tvingar jag mig själv att inte tänka på alla faktorer som får mig att må kass, och i stället tänka på allt som är bra. jag lever, jag är fysiskt frisk, jag är mätt, jag har tak över huvudet, lite pengar och vänner och släkt som älskar mig och vice versa. nu känner jag mig genast lite gladare. och sen har jag ju min musik. och musik i övrigt. fy fan va den gör mig lycklig. det är nog det som får mig att må allra bäst. musik är ren eufori för mig. den gör mig nervös, överlycklig, rädd och hoppfull på samma gång. det är som sex. nej.. det är mycket, mycket bättre än sex.

ikväll ska jag till min faster och äta ÄNNU. MER. MAT. funderar allvarligt på att bli vegetarian. tror jag ska prova i några månader, och så ska be Späck visa mig dokumentärer om köttindustrin. förhoppningsvis kommer jag inte längre vilja äta kött efter det, och då är saken biff. veggo-biff.

ska nog ägna resten av dagen åt att skriva musik, äta skräp och lyssna på hippety hop. men liksom.. fuck allt. gör vafan du vill. gör allt du önskar, så länge du inte sårar någon. du vet inte hur många liv och chanser du får, så kör hårt. om det går fel så har du i alla fall provat. ångra inget. allt händer av en anledning. kärlek.

-befinner mig sen hos dig bootylicious storasyster som ligger och sover på soffan med håret i tofsar. skulle väl åka dit som en inbrottstjuv som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud.

Inga kommentarer: