fredag 9 oktober 2009

Fix you up

Idag har jag
försovit mig och således
kommit en halvtimme för sent till min första lektion klockan 09.50
snackat med storasyrran
käkat äcklig hallonkräm
pussat på lillsyrran
delat ut CVn och babysitter notes - fett!
snackat med mami

Oliv och jag väntar med spänning på våra blonda vackra män. Vi ska käka pizza och kolla film, sjukt fett med mys.. Imorgon äre partyyyyyyyyy! Men nu ska jag läsa Harry, för det är det bästa jag vet. Det är sant, jag har funderat på det idag. Att läsa Harry är det bästa jag vet. Jag saknar Jenna, så jag lyssnar på Tegan and Sara också. PM: om du blir frisk och pigg och kommer imorgon, gör det min helg, jag skojar inte. <3

-Kanske bara en gång till, unge herr Harry, för turs skull?

1 kommentar:

Jenna sa...

Jag börjar bli lite bättre men är inte säker på att jag blir så pass kry att jag kan komma imorgon.. hade feber igår.. :( loveyouloveyouvloveyouuuu<3