onsdag 7 oktober 2009

The guy sure looks like plant food to me

Igår var supermysigt, jag träffade Julia och Vilma, och vi fikade med Hanna. Sen fikade jag igen med Hedvig. Sen trampade kompis-Hanna och jag till Röda korset och handlade skjortor och grejer. Sen begav vi oss till Sinnligheten, där en urmysig man gav oss varsin rosenkvarts för kärlek, trygghet och förlåtelse och visade oss sin tatuering. Vi tog farväl av den snälle mannen och tog oss vidare hem till mig och åt pasta med röra och kollade tv. Hanna drog hem och jag somnade, för första gången alldeles ensam i lägenheten. Det var inte ett dugg läskigt, om sanningen ska fram.
Idag har jag haft en lektion, bandrep och om en stund ska jag hem till papi. Jag ska plugga franska och naturkunskap hela kvällen, yee-hooo! Helgen kommer bli sååå bra, baby kommer ner och Olivs grabb också. På lördag är det party vid världens ände och jag kan inte vara mer pepp! Eller jo, antagligen, men om jag tvingar mig att vara pepp blir jag nog det också. Det gäller att tvinga sig själv till optimism, va, annars funkare inte. Inte alls, serru. Gäller å va cool. Stencool. All my love to Jenna, by the way, som verkar lite nere. LOOOVE YOOOOU.
Jag vill ha kortare hår. Faktiskt. Men kärlek nu! Till alla!

-Your mama's too thin and your daddy's to fat, get over it.

1 kommentar:

Jenna sa...

jag har blivit sjuk..:( har saknat dig heeeeela dagen! LOVE YOUUUUUUU!!