torsdag 26 november 2009

And I'm gone, like I'm dancing on angels

Funderar på hur annorlunda allt hade varit om vi aldrig hade flyttat från Skanör. Kanske hade jag fått några vänner, börjat träna varje torsdag, låtit håret växa (I wish) och blomstrat som fan? Eller så hade det inte hänt ett jävla piss, utan jag hade varit samma jävla person forever. Alltså, jag är jävligt tacksam att vi flyttade, men ibland kan jag inte låta bli att undra.. tänk om jag hade blivit en brat?
Jag vet inte varför jag plågar mig själv genom att sova hos pappa, eftersom jag då måste stiga upp ungefär tre timmar tidigare än om jag hade sovit hemma. Så jävla onödigt! Fast där är rätt mysigt. Och så får man glass. Gott. På tal om glass ska jag och Oliv simma idag. Det ska bli jävligt skönt. Jag måste verkligen träna, mitt skelett lär vittra sönder annars, och det vore lite trist.
Idag kommer baby, och det gör mig glad. Jag ser fram emot att krama musten ur honom.

-It's good to be the king.

Inga kommentarer:

Yesterday