onsdag 25 november 2009

My hair like Jesus wore it

Är desperat efter långt hår! Alla ba "men du passar i kort hår, blablabla" men för FAN! Like I give a shit? Vill ha långt hår, men envisas med att klippa av skiten stup i ett! Vafaaan.. ska lätt ha saxuppehåll nästa år, bara klippa topparna. Och luggen, det är fan viktigt med lugg. Lugg så får du ligga. Äh, får jag ändå..
På tal om hår hände en märklig sak idag, som faktiskt brukar hända mig rätt ofta, fast idag var det i riktigt koncentrerad form, urhäftigt var det. Jag gick och tänkte på en scen ur "Hair", filmen dårå. När jag kom hem råkade jag av en ren slump slå upp notboken mitt i "Hair"-kapitlet, så jag spelade och sjöng några av låtarna ur filmen, som de konstigt nog sedan visade på kanal 7 tidigare ikväll. Jävligt random.
Anyways! Är fett sugen på att emigrera till US eller annat engelsktalande land.. det måste vara det vackraste språket i världen, vill bara snacka engelska hela tiden. Fast franska går inte heller av för hackor, i och för sig.. men oooh, jag gillar engelska! DAMN btw, är fett hypad, baby kommer imorgon! Vi ska ha så jävla mysigt och jag älskar honom av hela mitt fetcoola hjärta. Att somna bredvid honom är det finaste som finns, då är jag som allra jävla lyckligast. Jag är förresten jävligt medveten om att jag svär som fan, men det är mammas fel; "jag förstår mig fan inte på de där jävla maskinerna, FA-AN!" brukar det låta när hon mixtrar med syrrans laptop. "Lugna nerej ett par hekton" lugnar jag och fixar problemet på ett kick. Det är inte lätt, alltså.
Är trött som poker, ska läsa några sidor i "White line fever", en helt enkelt superb bok som jag, tyvärr, absolut hade missat om inte min knäppa svåger formligen hade tryckt den i handen på mig. Sjukt kul läsning. Anyways, ska läsa, ringa grabben och sova. Behövs, för imorgon är det pang på rödbetan med konsert igen, i Tomelilla den här gången. Tjohej, liksom. Eller jag vet inte.. nu är det fan dags att sova.

-Well, I wouldn't kick Mick Jagger out of my bed, but uh, I'm not a homosexual, no.

Inga kommentarer:

Yesterday