måndag 30 november 2009

Can you hear me, Major Tom?

Hanna och jag julklappsshoppade i Malmö idag. Fann en hel del godsaker, lite grejer här och lite prylar där. Mami bjöd på fika, och allt var så mysigt. Drog hem igen vid sex, och åt förbannat god middag med Oliv; majskolvar med sallad. GÖTT. Funderar på att färga håret mörkbrunt, jag menar.. rött är nog inte min grej. Jag brukade passa i det, men nu ser jag mest ganska naiv ut. Tycker jag då. Dessutom är det lite trist att varenda jävel verkar ha hoppat på trenden. Långstrump vart man än ser, vafan liksom? Dags för förändring.
Jag ska minsann ta en dusch innan jag hoppar ner i sängen för att läsa "White line fever", yeeee-haaa! Imorgon är det konsert - igen! Det ska bli kul. Tror jag. Eller jag vet inte.. jag antar det. Är för trött för att orka engagera mig just nu. Vi ses imorgon.


-På lördag morgon när man ligger och slökollar tv.. då är det kul med Bumbibjörnarna.
30-something på tåget.

Inga kommentarer:

Yesterday