måndag 16 november 2009

What is hip? Tell me, tell me, if you think you know

Sweet soul music, that's the best! Jag har haft en superseg dag. Först frös jag som fan hela natten och morgonen, sen kom typ inte en kotte på turné-repet och sen var skolfikan inställd. När jag kom hem upptäckte jag, som kronan på verket, att någon hade stulit vår tvättid. Jag satt och spionerade genom fönstret i en och en halv timme tills Oliv kom hem och vi bestämde oss för att skriva en artig liten lapp att sätta upp på tvättstugedörren. Så det gjorde vi. Efter en liten stund dök en trevlig, skamsen och söt ung man upp utanför vår dörr. Han bad så hemskt mycket om ursäkt, och vi fnissade som småflickor och försäkrade honom om att ingen skada var skedd. Nu sitter Oliv i min säng och läser och jag sitter i hennes säng (?) och lyssnar på Tower of Power. BALL! Och hon hade dessutom världens bästa överraskning till mig idag.. Några avsnitt av andra säsongen på True Blood!! HAPPINESS!! Så det, pasta och tvätt ska vi ägna oss åt ikväll. Try and stop us.

-I like your style

1 kommentar:

Olof sa...

sv. tack! vet ej, inte min. fråga tjejerna som äger den på http://xvii.blogg.se!

Yesterday