onsdag 18 november 2009

He took it all too far, but boy, could he play guitar

Jaha, helt plötsligt ska jag till the Studio på söndag och bli sminkad och stylad för en fotografering. Så trevligt, tack Bettan! Jag är jättseg idag, jag vet inte vad jag ska göra.. jag måste för det första vänta två timmar på att ta bussen till Sjöbo och lira. Det är nog fan det segaste idag! What to do, liksom? No idea!
En bra grej är iallafall att jag har lärt mig att gå i högklackat. Jag är så nöjd med mig själv att jag berättar för alla som vill höra om mina nyfunna färdigheter!
Jag måste bygga upp mig. Jag vet, det låter lite geeky och märkligt, men så länge jag vet vad jag menar spelar det ingen roll hur det låter. Så är det! Nu ska jag lyssna på Thin Lizzy, so loooooong mofos!

-Should we bitch about his fans and should we crush his sweet hands?

Inga kommentarer:

Yesterday