fredag 1 januari 2010

Hey babe, take a walk on the wild side

Nyårsfirandet igår var väl sådär lagom roligt. Jag vart ganska sur över nästan att alla mina kompisar, förutom Johan, valde att fira i Ystad istället för hemma hos mig. Vad fan, man får fira nyår hur man vill, men det gör ju inte mig gladare. Suck. Hade ganska mysigt ändå, baby och Hannas kompisar går inte direkt av för hackor. Och inte är jag det minsta bakis heller! Ganska nöjd ändå.
Har kollat tv och käkat chips HELA dagen. Skojar inte, exakt hela dagen. Det är ju svinkallt ute, så vi struntade i den traditionella nyårsdagspromenaden. Vi får ta det imorgon istället. Usch.. måste plugga innan skolan börjar igen. Spyyyy.. ser fram emot att flytta ihop med min baby så småningom. Allt kommer att bli så hemskt mycket bättre då. Och för sjutton, Cajsa. Skärp dig.

-Your hair is like a sunset after a bomb went off. Pretty.

Inga kommentarer: