torsdag 28 januari 2010

Surreal

Hej. Något jättekul har hänt; Jag satt och surfade runt lite igår, och tänkte att jag snabbt skulle kolla in filmcafe.se's annonser, för att se om det kanske fanns någonting spännande. Hittade en vars ägare som sökte talanger till den nya säsongen av Aschbergs program. Skrev lite lojt om att jag är "bäst i världen på att prata baklänges", stängde av datorn och gick och la mig. I förmiddags ringde telefonen. Det var en tjej från huvudstaden som förklarade för mig att de var intresserade av min talang och att hon hade velat ha ett smakprov, så hon fick ett. Hon var mycket road och berättade att de ville ha något roligt att kickstarta säsongen med, och frågade mig om jag ville vara det roliga. Jag sa JAAAAAAA! så på måndag är det bye bye Skåne och Helloooooo Stockholm! YEEE-HAAAA!!

-Why so serious?

Inga kommentarer: