tisdag 5 januari 2010

When the pawn

Känner mig hemskt tom. Var i Malmö idag. Fikade, träffade mamma, hjälpte pappa att välja ut nya glasögonbågar, fikade, köpte present till Matilda och handlade ögonskugga och marshmallows. Sen åkte jag hem igen, i princip.
Lyssnade på Fiona Apples skiva When the pawn..bablabla världens längsta titel (julklapp från Roberts mamma) i bilen och somnade nästan för att jag lägger mig fyra varje morgon och på så vis har sömnbrist. Jag saknar Robert så jäkla mycket, trots det är jag JÄKLIGT ARG på honom för att han är som han är! GAHHH I COULD DIE
Ska försöka lugna ner mig. Bli frisk och så. Näsan piper och svider (?), och jag bara nyser stup i ett, så jävla illa! GLÖÖÖ kolla Twilight nu, bye bye.

-
What the fuck is it with white people and Jello?

Inga kommentarer: