lördag 9 juli 2011

crystal

har kollat på Dad camp+hängt med mamma mest hela dagen. druckit gratis kaffe, hivat bearnaisesås tills syrran däckade av fett-chock, slökollat Harry Potter och lånat lite film. ska se The tourist eller No strings attached innan jag somnar. grannarna har fest på altanen(make that våningen över+extra bas så är du hemma!) och en av dem såg mig genom fönstret när jag satt halvnaken i min säng. det var faktiskt oväntat pinsamt.

imorgon ska jag till pappa och rensa ogräs. förhoppningsvis är det riktigt varmt och gött så att jag blir så där härligt svettig. jag älskar svett, helst i mängder. svettiga män får det att kittla i mig. mmmmm svett

och imorgon kväll kommer Elvira hit. yeah, u heard me. the bitch practically live here.

är ändå jävligt stolt. jag är minsann en härlig kvinna, en unik individ. jag har på sistone tagit stora feta kliv mot ett softare liv och jag är fan ämnad för stora ting. ska lyssna på Syster Sol och tro på deeeeet.. så löser sig ALLT till slut. det kan du hoppa upp och sätta dig på! YO

-do you always trust your first initial feeling?

Inga kommentarer: