söndag 31 juli 2011

jag gifte mig med henne för det kändes jobbigt att göra slut

åhhh Simon Gärdenfors.. du fantastiska man. du är fan helt fantastisk. fan va fantastisk du är. helt sjukt. jag är så hänförd. goddamn.

åh jag är redo nu, Gud. du vet vad jag menar, vi har snackat om det här förut. jag vore dig evigt tacksam om du kunde hjälpa mig nu.

idag ska jag ut och promenera med Inger. jag orkar egentligen inte, och borde plugga, men jag gör det ändå. för jag gillar att göra saker. även om det ibland är saker som jag inte gillar att göra.
men vädret är åtminstone smashing, och det är jag också. så så långt är vi i hamn. och jag är ett drägg som har förlorat hälften av mina fräknar från Spanien på typ 1,5 vecka, så jag måste fånga in dem igen. NOW, typ. så jag ska fan ut och promenera idag.

soppa+plugg kväll. det är fan i mig dags nu.

-det handlar ju om konsten att släppa taget

Inga kommentarer: