onsdag 27 juli 2011

I don't wanna be a young dad

jag har provat på något jag aldrig trott på. det är rätt häftigt att gå emot sina fördomar och prova något man aldrig trodde att man skulle prova. och dessutom märka att det funkar för en.
hur som helst.
det jag har gjort är att nätdejta. det är förvånansvärt roligt, och ger dessutom världens egoboost! det finns vackra killar på internet också. jag trodde att det bara var desperata, finniga 30-plussare som sökte efter "den stora KÄRLEKEN" på nätet, men icke! det finns roliga, söta, charmigt skäggiga, 26-ish typer också. och det gör mig glau.

igår gick jag, David och Knarco på upptäcktsfärd i Limhamn, och jag tappade min finfina bensintändare som jag köpt i Spanien.. puts jävla väck är det. vi letade två gånger, men den är fan blowing in the wind. men skit samma. det var en mysig kväll och natt ändå.

idag ska jag kolla ikapp på True blood, käka och kanske dra en sväng till parken. we'll see. saknar min klump som har migrän och antagligen inte kan komma hit ikväll! stackars lillklompis..

MUSIKA är sjukt fett. hejdåååååå

-tänk att växterna liksom bara tränger igenom asfalten och har byggt ett paradis..

Inga kommentarer: