söndag 3 juli 2011

gangster love story

alltså, Timbuktu.. du är mannen i mitt liv(du också, Harry. jag har inte glömt dig). om några timmar kommer KVINNOSVIN hit och flummar, och innan dess tänkte jag städa upp lite i min äckliga lya och kanske gå en sväng. det är kvalmigt, äckligt väder, fötterna blir klaustrofobiskt svettiga i skorna och håret klibbar i ansiktet. men jag ska nog gå en sväng ändå. jag behöver luft och tänka.

jag vill ha långt, kola-färgat hår med halva skallen rakad à la Alice Dellal, men jag får väl vänta i två år eller så.. buhuuuu my hair is a meeess.. och jag är patetisk. ska laga ordentlig mat ikväll. tänkte i morse att det var en fin dag och att jag skulle laga god middag. sen kom jag på att jag är UPPFUCKAD, men jag måste göra det ändå. rutiner, du vet. viktiga saker.

hej.

-du är mitt vackraste nederlag och jag är stolt över dig

Inga kommentarer: