torsdag 22 september 2011

hurt

I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real
the needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but I remember, everything

what have I become
my sweetest friend
everyone I know,
goes away
in the end
and you could have it all
my empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

det blev en sådär-dag igår. jag gillar inte att ha ångest. jag hatar att känna mig ospeciell. jag HATAR att vara en i mängden. jag känner mig naiv, korkad, värdelös och som om jag tar upp alldeles för mycket plats i andra människors liv. och jag vill inte ha några kommentarer på det.

helt otroligt att jag skriver om det här. om någon läser detta, så måste denna någon förstå att det här inte är ett rop på hjälp. det är bara ett sätt för mig att få ut lite av allt som pågår i min hjärna. och om jag ska vara ärlig så förstår jag ingenting av det.

Inga kommentarer: