tisdag 8 november 2011

det gör det bara alltför tydligt att allt är ytligt

jag har smaragdgröna naglar. vad har du?

jag har en massa fina saker jag ska hooka nästa gång jag får pengar om tre veckor. kan man uttrycka sig så? det kan man inte va? Olle-Palle?
jag ska ha både det ena och det andra och det tredje. bara ha och ha och ha. det kommer kosta en hel del skjortor, men det är det värt. oj vad fin jag ska bli.

nu ska jag snart sova. jag är trött och har haft en massa tankar i huvudet idag. jag har varit rejält bitter. och förbannad. irriterad. besviken. väldigt besviken. men jag har också kommit fram till att om skon inte passar, använd den inte. och det var nog inte ett svenskt uttryck(eller ett uttryck alls, för den delen). men du förstår vad jag menar. om det inte funkar, don't push it. man kan inte pressa fram kärlek eller lycka, bara för att man saknar någon av dem och vill att de ska infinna sig. jag har varit där och gjort det alltför många gånger, så tro mig när jag säger att det är en riktigt. dålig. idé.

god natt, allihop. jag hoppas att ni alla drömmer vackra drömmar om allt ni älskar och vaknar pigga och friska inför en fantastisk dag. det önskar jag er alla från djupet av mitt hjärta.

-jag har alltid fått höra "du kan bli modell, du är så lång och smal, du har fint ansikte, det passar dig" och så. så har jag alltid tänkt "ja, det är sant, jag är ju fin".

Inga kommentarer: