tisdag 15 november 2011

krossa alla fönster

åh vad livet är fint. och djävulskt. och fint och djävulskt.

idag har jag
löst korsord och sudoku med Nils
fallit för Maskinen. hårt och djupt och handlöst.
en smula bittermuntert(japp!) fått reda på att jag inte ska jobba i helgen. det är Victoria's secret-visning och jag hade supergärna plockat disk hela natten om det hade inneburit att jag hade fått se råsnygga, halvnakna brudar knalla omkring på klubben, no doubt. faaast å andra sidan har jag andra kul saker för mig under helgen..
gosat och slagits

u know, the ush.

nu käkar jag M&Ms, sniffar på mitt doftljus och lyssnar på underbara Maskinen. ÖVERSKÖNA Maskinen. ska tydligen battla på fredag. är övernervös och vill verkligen inte. vi får se. UUHHH jag måste annars blir jag förbannad på mig själv.. fan. det är oftast gött att ha höga förhoppningar på sig själv, det pushar mig att göra sånt som jag tror att jag inte vågar göra. men om jag ändå fegar ur kommer jag aldrig någonsin över det. och då suger det. ah vafan. jag lär battla på fredag. fast jag är ändå sjukt jävla nervös.

-ett riktigt jävla as, ett riktigt jävla as, ett riktigt jävla

Inga kommentarer: