onsdag 2 november 2011

I've been putting out fire with gasoline

idag har jag skrivit överfeta lyrics till två låtar och jag är så nöjd! jag är en duktig tjej. dessutom har jag varit i skolan i 8 timmar och skurit färdigt min megaschablon. den är enorm, lika stor som jag. större! det är en bild på framsidan av filmen Death proof, och det kommer att bli riktigt fett när den åker upp på väggen. goddamn säger jag bara.

Robert måste vara DEN bästa eftersom han har mixtrat ihop fetaste jävla old school-beatet till mig idag! det slutade med en riktigt fet låt(en av de båda nämnda ovan) och en mycket nöjd tjej. nu tänkte jag slänga mig i bingen med Marian Keyes Änglar. inte hennes bästa bok, men absolut helt OK lyrik en kväll som denna. imorgon ska jag hem till Elin på ZOMBIE NIGHT, och det, folks, har jag längtat efter hela veckan(bruden är dessutom Dagens Guldguss som fixade Hocus pocus och Magiska systrar till mig. jag är en sucker för 90-talsfilm, särskilt Halloween-relaterad sådan. fuck me senseless med den skiten, alltså). god naaaaaatt

-I can't listen to politicians no more. I get a seizure.

Inga kommentarer: