fredag 22 maj 2009

ÅH JÄKLAR, vad lätt det är att irritera sig på idioter! Som tur är, är jag ingen idiot. Man lär så länge man lever, och till slut faller alla bitarna på plats. Man har sina vänner, sin karriär, sin partner, sitt hem, sina mål. Allt är som man vill ha det. Man vet vem man kan lita på. Det sköna är att just den här specifika situationen inte stör mig längre, men jag har lärt mig min läxa. Efter ett snedsteg för mycket. Faktiskt ganska skönt att avreagera sig. It's off me mind! Dessutom känner jag att varje gång jag råkar ut för något knasigt eller råkar göra fel, går jag ifrån situationen en erfarenhet rikare. För erfarenheter kan man väl aldrig få för många av?

Min kusin Anders med familj har slaggat här sen i onsdags, de åkte hem vid lunch. Mormor, Maggan, Helen och hennes hund Siri var också här igår. Mysigt! Det är soft att hänga med släkten, även om somliga är lite knepiga. Fast äh, vad gör man liksom? Man väljer inte sin släkt, så man får väl vänja sig istället! Well well, de här dagarna har bestått av grillat, mys, vin, sena nätter, långa sovmorgnar, härliga dagar, ljummet sommarregn och ljuvt åskväder. Underbart!
Idag har jag slappat, Robert och jag har spelat in lite röster till hans datorspel. Det var faktiskt jättekul, haha! Jag lånade ut min röst till en skotska och två amerikanskor. Superskoj. Nu sitter min baby i soffan och väntar på mig, så jag antar att ett avslut är på sin plats. På återseende!

-I'm sorry? All I heard was, "blah blah blah, I'm a dirty tramp!

Inga kommentarer:

Yesterday