lördag 16 maj 2009

Steg upp vid elva imorse. Stötte på Maja. Hämtade för stora skor på ICA. Handlade en söt, prickig klänning, en röd tröja, en tavla, en retro brödrost, en tillbringare och annat kul krafs på second hand. Handlade mat. Hämtade Hanna. Åkte hem. Pluggade i tre timmar. Blev precis klar. Min förkylda baby spelar bas och sjunger "Freddie was a naughty man, dododododo, he went and kissed another man, dododododo, lalalalalallala, I'll be so good for 'Bohemian Rhapsody'!". Nu ska vi strax smita in och käka lax. Igår såg vi "Mr Deeds", men IKVÄLL blir det vårt kära "Little Britain" och inget jäkla schlagertjafs. Jag försöker ha ett öppet sinne, men nejnejnej, det är inte min grej alltså!
Måste påpeka att jag är så galet nöjd över mitt toksnygga klänningsfynd att jag snart levererar en fin bild på mig iklädd den. DET NI!

-It's hard to soar with the eagles when you're surrounded by turkeys.

Inga kommentarer:

Yesterday