måndag 25 maj 2009

Ja, kärlek är toppar och dalar. Själv är jag på Mount Everest.

Idag skulle jag kunna gå på examenskonsert, men är trött, seg och har saker att göra, så jag stannar hemma. Eller om Jenny kan och vill, så tar jag en sväng hem till henne. Vi skulle kunna ta en långpromenad i skogen.. Skön brud, det där.
Min baby drog hem imorse, efter att vi försovit oss en och en halv timme och vaknat fem minuter innan David skulle ha kommit. Som tur var kom han lite sent. Superbt. Vi gick en lång promenad igår, och jag fann huset jag vill bo i. Jag sa att jag skulle ge sju miljoner för det. När vi kom hem sa mina päron att det var till salu, för fyra! Det är bara och hosta, liksom.
Idag har jag lockigt hår och jag gillar det! Lyssnar på fantasy-filmmusik och njuter obeskrivligt mycket. Ska ha en lektion, sen drar jag hemåt. Skönt. Jag gillar kanelbullar. I love you, baby.

-I just want to feel you when the night puts on its cloak

Inga kommentarer:

Yesterday