lördag 5 december 2009

Let's have som fun, this beat is sick

Nu ska jag gnälla, vilket jag är bra på, eftersom jag gör det ofta.
För det första börjar jag blir lite irriterad på folk som utbrister typ "WOOOOW, vet du vem JACK JOHNSON är!?!??! OMG typ ingen vet ju vem han är? Han är så jävla braaa!" 1. så jääävla okänd är han inte, han har faktiskt skrivit soundtracket till Nicke Nyfiken-filmen (HALLÅÅÅÅ LIKSOM?!) och 2. SO FUCKING WHAT?! Han är för fan bara en skönsjungande snubbe med gitarr, there's lots of 'em.
Jag minns faktiskt inte vad jag mer skulle gnälla om, jag blev så carried away av mitt första stora gnäll, so whatever. Om ett litet tag kommer iallafall baby hiiiiiit, och jag är så lyyyyckliiiiig! Igår var förresten en kväll utöver det vanliga, jag hade superkul med mina babes! Trillade i säng i de tidiga morgontimmarna, fett nöjd med en brud bredvid mig. Icke illa. Vaknade i de lite senare morgontimmarna (även om det var alldeles för tidigt för att vakna) av att tre puckon satt och härmade Little Britin-Ann i köket. Dog.
Nejfan, efter att ha kört min personliga bakfylle-kur (vatten+dusch+rena paltor+salt krubb) känner jag mig som en ganska ny människa. FEEEDT. Ska vänta in min babe och övertala fassan om att kött, potatis, sås och sallad faktiskt är det bästa middags-alternativet. Gooott.

-Det var en hona

Inga kommentarer: