onsdag 23 juni 2010

Chokin' on the dust

Så jävla jävla jävla arg.
Ingen blondering idag. Ingen är hjälpsam, ingen känner kärlek på det här jävla stället. Ingen visar respekt, ingen försöker se situationer ur andras synvinklar. Kanske är jag likadan själv, men de här tankarna flyger i alla fall genom mitt huvud dagligen. Och förgör mig och förstör mig och gör mig så jävla jävla jävla arg.
Hade en mysig dag i Västra hamnen med Jossan och Max idag. Käkade glass, snackade och solade. Mys mys mys. I morgon har jag en arbetsintervju och det kittlar lite gött i kistan. Lyssnar på Robert Pattinson som sjunger mysiga, fumliga låtar som smyger sig rakt in i mitt hjärta och får mig att känna mig ung, mjuk, oskuldsfull, naiv och inte helt ensam.
Vill vara blond som en sommaräng. Och blommig som ett nykärt hjärta.

-You don't actually have things that bad.

Inga kommentarer: