onsdag 30 juni 2010

I'm not calling you a liar, just don't lie to me

Gr8. Ser ut som en bebis i håret. Ska trösta mig med polkachoklad och Farsan, och INGEN KAN SÄGA EMOT MIG, HAHAHAHAHA! *riktigt ont skratt* Anywho. Hade utbildning idag, tog ca 1,5 timme och var riktigt trevligt! Mådde dock ganska kass, så jag var helt off. Hoppas att det lilla minor setbacket inte puttar ner mig från arbetsstegen, hehe. Men det är nog lugnt, jag får fler tillfällen att visa vad jag kan. I'M GREAT, som jag brukar säga.
USCH. Den lilla Twiggy-bebin stirrar tillbaka på mig ur reflektionen i tvn. Sucks ass, this does! Men jag kommer över det på några dagar. Ska jobba nästa vecka (tummen UPP UPP UPP!!) OCH festa stenhårt (?) OCH kolla bio med Robert. I thiiiink. KOMMER BLI BÄSTA VECKAN NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!!!! Men nu, mina vänner, ska jag kolla film och äta polkachoklad, och, för att vara riktigt busig, ska jag koka lite te att doppa chokladen i. Mmmmmmm. I'm so bad.
BTW! Första säsongen av Twin peaks börjar visas ikväll kl 22.45 på 9an! CHECK IT OUT!!!!!!!!

-Tell me one last thing. Is this real? Or has this been happening inside my head?
-Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?

Inga kommentarer: