tisdag 15 juni 2010

Mammas lyckligaste dag

Ska skriva CAE imorgon. Är nervös som ett svin. Tänk om jag kommer för sent? Tänk om jag glömmer min kallelse? Tänk om mina stift i pennan tar slut? Tänk om jag får en blackout och inte kan skriva NÅGONTING?!?!? AAHHHSJHDJASJKA!
Jag löser detta genom att
1. Ta det tidiga tåget så att jag har 40 minuter på mig att ta mig från stationen till skolan och leta reda på rätt sal.
2. Skriva ut min kallelse så snart som möjligt och packa min lilla väska ikväll innan jag slaggar.
3. Ta med mig flera pennor.
4. Käka frukt och vitaminer, coola ner mig, lyssna på Harry och chilla. Inte stressa. VARA DUKTIG!

WHOA. Det ordnar sig, det kommer bli så coolt. Såg Tingan på IKEA idag. Spionerade lite på honom. Men inte jättemycket. Sen sparkade jag omkring på en vagn, och mamma körde mig lite vilt så vi nåstan KÖRDE IN i Tingan. Det hade varit skitkul, men turen var inte på vår sida. Rackarns!
IKEA-besöket leder mig då till berättelsen om Mammas lyckligaste dag:
I morse fuckade sig allting för mamma. Hon fick inte tag i alla de personer hon var tvungen att få tag i, och hon fick idiotiska nyheter från en riktig fubbick. Sen drog vi till IKEA. Mamma körde jääävligt fel TVÅ gånger, för hon oroade sig så mycket allt annat. Preciiis innan vi körde in till IKEAs parkering, börjar bilen lukta konstigt - batteriet fuckar. Och mamma har glömt mobilen hemma, så vi kan inte ringa någon. Vi messar folk som kan bilar, och de ringer i sin tur till andra folk som kan bilar, och jada jada jada. Anywho, vi gick in på IKEA och började leta efter sakerna som mamma skulle köpa. 3 av 2 saker var slut, så vi gick snabbt igen. Då hade det börjat regna. Vi fick springa till bussen och från genom regnet. Summering; vi åkte till IKEA, sabbade bilen, handlade inget och tog bussen hem. Ta-daaa! Mammas lyckligaste dag.
Kanske inte ashemsk. Men hon tyckte det. Hahahha, stackars mami. Nu ska jag i alla fall gå en sväng, äta rostbiff med potatissallad och chilla inför i morgon. Fuck, jag är asnervös! Sleep tight!

-
I like my body when it is with your body. It is so quite new a thing. Muscles better and nerves more.

Inga kommentarer: