lördag 12 juni 2010

FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEENTEEEEEN..

..FY FAN VAD JAG ÄR BRA! Och med schyssta betyg också, kan inte bli bättre!
Flaket var BÄST! Åkte runt i 1,5 timme och bara SKREK! Det var helt galet! Jag har nog aldrig haft så roligt i hela mitt liv..
fick en maaaassa presenter också; tio tekoppar, sju nagellack (?), tre olika sorters muffins, två martiniglas, en kamera, en sjöjungfru, osv. JAG ÄR GLAD! Var dock så trött och hade så ont överallt igår kväll att jag nästan somnade i bilen på väg hem. Då var klockan runt 20! Lite mesigt, men whatever. Slocknade vid halv nio, fullt påklädd i sängen. Sweet. Tack alla underbara tokar som gjorde min studentdag till ett så oerhört vackert minne! ÄLSKAR ER!
Idag ska jag se färdigt Paris je t'aime, dammsuga och ge mig ut i Malmö, slå mig ner på ett fik aaaall by myself och läsa. Life is good, mates, life is good.
Har precis sagt upp mig från mitt jobb. Ni visste väl knappt att jag har ett jobb.. snabba svängar! Fick det i Sjöbo, men eftersom jag numera bor i Malmö är det galet osmidigt att jobba i Sjöbo. Fanns ba en sak att göra; byebye work, ba liksom typ. Men det är lugnt, allt löser sig! Har fler jobb på g, anyway. Och på torsdag åker jag till LONDON! HELT OTROLIGT! Då ska jag visa engelsmännen vad MVG i Engelska C Cambridge innebär. Hell yeah. Och på tal om Cambridge skriver jag mina CAE på onsdag. Wish me luck!
NU! Paris je t'aime
SEN! Dammsugning, jaaaa....
SENSEN! MALMÖ! LÄSNING! MYS! EGENTID! HOWDY!

-
In pretending to be a man in love, he became a man in love.

Inga kommentarer: