söndag 27 juni 2010

Twin peaks

Måste bli bättre på att festa. Det är en del av Project Get off my lazy arse (ja, poject med c och stort p för jag väljer att ha det på engelska, så cool är jag). Jag måste vara ungdom (fast jag låter som en kärring) och leva livet lite. Annars kommer jag titta tillbaka på mitt liv och tänka "fan, jag missade en jävla massa", för det tror jag att jag gör när jag ständigt säger nej till livet och blablaBLA. Måste fan skärpa mig. (BTW, hade arbetsintervju i torsdag. Det var nice, tjejen är urtrevlig och ska på ett möte till i morgon. Det ser ljust ut!)
Blonderade mitt hår i förrgår, och tänkte "what the heck. Jag vill ha blont hår, jag låter det sitta i en stund till". BAD IDEA. Det blev blont med gulot i, och orange på vissa ställen. Jag lär mig ALDRIG. Anywho, googlade runt lite och bestämde mig för att köpa ett paket askblond att färga över med, istället för att investera i svindyrt (?) silverschampoo, då håret ändå kommer se dassigt ut efter att jag har använt det. Så, jag köpte asblond färg och blandade hoppfullt i smörjan i håret. Tog av hättan efter tjugo minuter och PANG! Nu var håret askgrönt. Nåja, fick i alla fall bort det gula, so I guess I should be happy. Baby påstod dessutom att det inte var såååå farligt. Han brukar ha rätt, så jag litar på honom. Vi är förresten extra coola nu för tiden, då vi har köpt matchande solglasögon. Vi är så balla. OCH VI HAR SETT FÄRDIGT FÖRSTA SÄSONGEN AV TWIN PEAKS!!!!!!!!!! Det är så BRA! Jag trodde inte att det skulle vara så bra, men det var det! Oerhört bra! BRABRABRA!
Nu ska jag gå och se vad babe har för sig, sen ska vi hitta på något skoj. But never you mind. Howdy!

-Damn good coffee! And hot!

Inga kommentarer: