tisdag 1 juni 2010

This thing that makes you beautiful never comes out of a jar. You are a beautiful girl because you reach out from your beautiful world

Matematik B - done
Samhälle A - done
Franska steg 1 - done

Ska lära mig två låtar på piano, en på bas, göra en uppgift och fixa en småsak och sen har jag jätteschyssta betyg och kan ta studenten med gott samvete!
Fan vad hårt livet är just nu. Får halvlida i sommar, men kommer och ska göra det absolut bästa av saken. Jag ska inte låta min sommar förstöras av någon, särskilt inte av mig själv. Åh, babies - Karlshamn, LONDON, Skanör, hästveckan, jordgubbar, kärlek och långa, stjärnbeströdda nätter.. can't wait. Är så jäkla sugen på livet alltså. Tänker i nya banor; innan var det "allt är skit" så fort något gick åt helvete. Nu ler jag istället, fokuserar på allt som är bra i mitt liv, för det finns alltid något. Då fylls jag snabbt med hopp om ett vackert och lyckligt liv. Och det känns ju givetvis bra! Life is good, mates! LIFE IS GOOD!
Och BTW, älskar Harry Potter. Aldrig känner jag mig så trygg, glad, liten eller vuxen som jag gör när jag läser Harry. Ja, jag är lite nördig. Deal with it! Ska plugga nu, howdy!

-
Humans have a knack for choosing precisely the things that are worst for them.

Inga kommentarer: