onsdag 23 juni 2010

When I'm lyin' in my bed at night I don't wanna grow up Nothin' ever seems to turn out right I don't wanna grow up

Scarlett Johansson gör Tom Waits så jäkla bra. Lyssnar på henne och deppar. Kapade luggen precis, det blev.. så där. Ser fattigt ut. Typ som när jag hade ful frisyr. FATTAR INTE hur jag kunde tillåta mig själv att gå ut genom dörren med den frillan! Tur man har mera vett nu. Men som sagt.. ser ut ungefär så nu. Fuck this shit!
Jag vet inte vad jag vill. Med något. Med mycket. Bara deppar hela tiden. FAN ALLTSÅ JAG HAR INGET LIV!
Är det någon som läser den här skiten?

-Responsibility is the price of greatness.

1 kommentar:

elin sa...

jag läser baby, jag läser. Blir så ledsen när jag läser att du är deppig, och inte känner att du har något liv. Så känns det ibland, men då får man försöka tänka på vad det är man har istället på för vad man inte har. Och det som nu saknas, ta reda på vad det är och gör något åt det! Det är förjävla ansträngande och jobbigt och pissigt och drygt, men det är trots allt för sin egen skull man lever, och leva, det ska vi minsann göra! Puss gullet, i miss you